Zobacz koszt pożyczki
Pożyczkodawcą jest IPF Polska Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie. Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) dla produktu „Pożyczka Długoterminowa” wynosi 9,81%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 4.600,00 zł, całkowita kwota do zapłaty 5.063,68 zł, oprocentowanie stałe 0,00%, całkowity koszt kredytu 463,68 zł (w tym: prowizja 347,76 zł, odsetki 0,00 zł, opłata przygotowawcza 115,92 zł), 24 miesięczne raty: 23 pierwsze miesięczne równe raty w wysokości po 210,99 zł., ostatnia 24 miesięczna rata w wysokości 210,91 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 01.04.2020 r. na reprezentatywnym przykładzie Pożyczki Długoterminowej. Ostateczne warunki pożyczki uzależnione są od poziomu wiarygodności kredytowej konsumenta. Niniejsza treść nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego i ma charakter wyłącznie informacyjny.

Ponad 4 mln polis przez internet i telefon

W pierwszych trzech kwartałach 2014 r. zawarliśmy ponad 4 mln umów ubezpieczenia przez telefon i Internet. To niemal tyle samo, ile rok wcześniej. Zapłaciliśmy za to 801 mln zł składek – informuje Polska Izba Ubezpieczeń.

Przez telefon i Internet najchętniej kupujemy obowiązkowe polisy OC posiadaczy pojazdów mechanicznych (ponad 56 proc. całej zebranej składki ) oraz autocasco (prawie 19 proc.). Co ciekawe, PIU przekonuje, że średnio płacimy coraz mniej za ubezpieczenie OC. Zebrana składka z OC spadła bowiem w ciągu roku o prawie 10 proc., podczas gdy liczba umów spadła o 5,65 proc.

Jak wygląda podobna statystyka w przypadku ubezpieczeń domów i mieszkań? Polska Izba Ubezpieczeń informuje, że nasze zainteresowanie nimi rośnie – zawarliśmy o 14,8 proc. więcej umów ubezpieczenia, niż przed rokiem. Jednocześnie składka, zebrana z tych produktów znacząco spadła – z 11,5 do 8,5 mln zł. Może to oznaczać obniżki cen polis, albo chęć klientów do wybierania ubezpieczeń tanich, o wąskim zakresie ochrony lub z niskimi sumami ubezpieczenia.

– Na rynku direct spadek składki widoczny jest już od dłuższego czasu. Ubezpieczyciele stawiają na sprzedaż wielokanałową włączając do własnych struktur sprzedaży także multiagencje – tłumaczy Paweł Zylm, przewodniczący Zespołu ds. Ubezpieczeń Direct PIU. – Coraz mniej jest na rynku zakładów, które opierają swój model biznesowy wyłącznie o sprzedaż przez telefon i internet, większość ubezpieczycieli dywersyfikuje kanały dotarcia do klientów – dodaje.

Przypomnijmy: rynek direct to kanał sprzedaży polis za pomocą telefonu i internetu, który zadebiutował w Polsce w 2003 r. Sektor ten notował szczególnie dynamiczny wzrost od 2006 r., aby już w 2012 r. przekroczyć po raz pierwszy 5 mln sprzedanych polis.